GDPR Academy

Reklamácia tovaru informácia o spracúvaní

Keď v rámci riešenia reklamácie spracúvate aj osobné údaje svojich zákazníkov, potom je potrebné, transparentne si plniť informačnú povinnosť.

O tom prečo je to dôležité  sa dočítate v článku “Právo dotknutej osoby byť informovaný”. V súvislosti s monitorovaním priestorov kamerami dochádza k získavaniu osobných údajov priamo od dotknutých osôb, preto postupujeme podľa čl. 13 všeobecného nariadenia.

Informácie o spracúvaní osobných údajov, ktoré dotknutej osobe poskytnete by mali byť jasne čitateľné a zrozumiteľné.  Text by nemal byť umiestnený na priehľadnom pozadí tak, že zaniká. Zároveň by nemal byť napísaný drobným, ťažko čitateľným písmom.

Nižšie nájdete vzor informačnej povinnosti pre dotknuté osoby:

Obmedzený prístup

Ďalší obsah tohoto dokumentu je dostupný len prihláseným členom GDPR Academy. Prihláste sa, alebo si predplaťte členstvo.

Scroll to Top