Keď v rámci riešenia reklamácie spracúvate aj osobné údaje svojich zákazníkov, potom je potrebné, transparentne si plniť informačnú povinnosť.
O tom prečo je to dôležité sa dočítate v článku “Právo dotknutej osoby byť informovaný”. V súvislosti s monitorovaním priestorov kamerami dochádza k získavaniu osobných údajov priamo od dotknutých osôb, preto postupujeme podľa čl. 13 všeobecného nariadenia.
Informácie o spracúvaní osobných údajov, ktoré dotknutej osobe poskytnete by mali byť jasne čitateľné a zrozumiteľné. Text by nemal byť umiestnený na priehľadnom pozadí tak, že zaniká. Zároveň by nemal byť napísaný drobným, ťažko čitateľným písmom.
Nižšie nájdete vzor informačnej povinnosti pre dotknuté osoby:
Obmedzený prístup
Ďalší obsah tohoto článku je dostupný len prihláseným členom GDPR Academy. Prihláste sa, alebo si predplaťte členstvo. Práve teraz je k dispozícii
0
Otázok a odpovedí
0
Dokumentov na stiahnutie
0
Online GDPR kurzy