GDPR Academy

Keď vytváram ponuku podľa predchádzajúceho nákupu zákazníka, profilujem ho?

Otázka: Prevádzkujem eshop s oblečením a doplnkami. Na základe toho, čo si zákazníčka v predchádzajúcom období objednala, jej po istej dobe pošlem e-mail s konkrétnou ponukou doplnkov, ktoré by ju mohli zaujať. Nevyužívam na to žiadny automatizovaný systém, jednoducho akoby ručne prejdem objednávky a podľa toho vytváram konkrétnu ponuku, ktorú zašlem.  Stačí, keď mám súhlas so zasielaním marketingového newslettra?

Tento článok si môžete prečítať celý po prihlásení

Prihláste sa, alebo si objednajte prístup. Práve teraz je tu ďalších
0
Otázok a odpovedí
0
Dokumentov na stiahnutie
0
Online GDPR kurzy

Scroll to Top

Odoslané

Vašu požiadavku spracujeme, a pokúsime sa Vám odpovedať čo najskôr.